AUTHFY

Customer Identity

Provide a frictionless, secure authentication journey for your digital customers.

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Customer Identity Benefits

AUTHFY is an orchestration platform that securely enables digital businesses, provides the best experience for your consumers: frictionless (#frictionless), and #passwordless; unifying the entire authentication, authorization, risk assessment and fraud prevention journey, with zero trust and security by design.


See the benefits:

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    Decreased customer abandonment for opting for a frictionless digital journey.


    Reduction of development time (Low-Code) for integration between security products (Gateways, MFA, Risco).


    Risk assessment based on device identification, geolocation, individual behavior and other factors.


    Support for out-of-band authentication integration, such as push notification and one-time passwords (OTP, HOTP and TOTP: one-time password), delivered via email, text or voice for authentication and biometrics.


    Ease of connecting different risk and multi-factor authentication (MFA) providers, allowing different MFA providers to coexist.


    An integrated journey, from end-consumer, device management, risk assessment, MFA (Multi-Factor Authentication) lifecycle, to fraud prevention.


Talk to us and see more!

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Directory Services

Directory BYOID (bring your own identity) is an approach to digital authentication in which an end user's username and password are managed by a third party.

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IAM

Take full control of your company's information security and enable information and resources for the right people at the right time.

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Multi-Factor Authentication

Take control of multiple layered authentication and authorization providers, ensuring greater security for your entire enterprise.

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Adaptative Multi-Factor Authentication

Challenge the consumer through a risk score to ensure a strengthened identity, in accordance with the registered security policies.

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contents

ACCESS BLOG
By Natalia Santos 10 May, 2023
A garantia do acesso privilegiado deve ser um dos pilares de segurança da informação de qualquer empresa, já que o comprometimento das credenciais e dados podem ter impacto s enormes no dia a dia dos negócios. Em dezembro de 2022 o PayPal um grande ciberataque que resultou no acesso de credenciais de 35 mil usuários, obtendo informações pessoais altamente valorizadas na Dark Web. Segundo os especialistas, o ataque carrega todas as características de uma campanha de preenchimento de credenciais. Ações dos cibercriminosos como essa só são possíveis graças a falta de investimento no gerenciamento do acesso privilegiado. Isso mostra como qualquer empresa, grande ou pequena, está sujeita a invasões e roubo de dados caso não tenha uma estratégia de segurança de acesso adequada. Saiba, neste artigo, o que fazer para proteger o acesso privilegiado!
By Natalia Santos 20 Apr, 2023
Em 2021, o uso indevido de credenciais esteve envolvido em 40% das violações de segurança . As ameaças de identidade modernas podem corromper os controles preventivos tradicionais de identidade e gerenciamento de acesso (IAM), como a autenticação multifator (MFA). Isso tornou a detecção e resposta a ameaças de identidade (ITDR) uma das principais prioridades de segurança cibernética em 2022 e esta tendência se estenderá nos anos seguintes. Em 2022, o Gartner reconheceu a importância da segurança de identidade ao criar uma nova categoria: Detecção e Resposta a Ameaças à Identidade (ITDR). À medida que as soluções de ITDR aumentam, muitas organizações estão percebendo que, juntamente com uma forte segurança de endpoint, a segurança AD híbrida (ou seja, AD e Azure AD) desempenha um papel central na proteção de identidade e na capacidade de manter a resiliência operacional. Conheça, neste artigo, como funciona o ciclo de vida de detecção e resposta de ameaças à identidade (ITDR).

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